16935 - Power Steering Pressure Sensor (F88): Implausible Signal
P0551 - 35-10 - - - Intermittent
To powoduje brak polaczenia z innymi modulami i dlatego wywala blad ABS.
Czyli na poczatek trzeba sprawdzic wiazke, a najlepiej sama wtyczke czujnika cisnienia w pompie wspomagania. Jak to jest dobre, to wymienic czujnik.
Po skasowaniu tych bledow cos szczegolnego dzieje sie z autem ?? Chodzi mi o te silnikowe dotyczace przeplywomierza i ten od od ubogiej mieszanki (sondy, bo to na tej podstawie jest mierzone) jest jego skutkiem
16935 - Power Steering Pressure Sensor (F88): Implausible Signal
P0551 - 35-10 - - - Intermittent
Przerabiałem to u siebie, jak błąd się będzie powtarzał to czujnik do wymiany.
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-00 - -
Tu trzeba wyczyścić przepływomierz, pozostałe błędy powinny zniknąć.
Uszkodzony czujnik ciśnienia wspomagania wywala błąd sondy. Nie falują Ci obroty na postoju od czasu do czasu lub przy zatrzymaniu np. na światłach? Mi tylko falowało, wyczyściłem przepustnicę ale nie pomogło. Potem wyskoczył raz na długą chwilę check to podpiąłem do kompa wyszła właśnie sonda plus czujnik. Czujnik ciśnienia wspomagania nie jest może tani, ale raczej będzie konieczne. Ok 200 zł nowy.
Przepływomierz podmienił na nowy z salonu i dalej po przekroczeniu temperatury 60 stopni zaczynał wywalać błędy. Wiec przeinstalował komputer w skodzie i jak narazie nic się nie dzieje. Pojeżdżę i zobaczymy.
Uszkodzony czujnik ciśnienia wspomagania wywala błąd sondy. Nie falują Ci obroty na postoju od czasu do czasu lub przy zatrzymaniu np. na światłach? Mi tylko falowało, wyczyściłem przepustnicę ale nie pomogło. Potem wyskoczył raz na długą chwilę check to podpiąłem do kompa wyszła właśnie sonda plus czujnik. Czujnik ciśnienia wspomagania nie jest może tani, ale raczej będzie konieczne. Ok 200 zł nowy.
Mam te same objawy od czasu do czasu jednak VAG pokazuje sporadyczny błąd przepływu mieszanki spalania, a błędu na kontrolkach nie mam, czy też tez mi siada czujnik ciśnienia?
fazy2, A masz gaz i jest sporadyczny, to masz odpowiedz Jest zle ustawiony i widac ze czasem jest na pograniczu mieszanki obogiej badz bogatej. Trzeba zlustrowac podczas jazdy korekty krotko i dlugoterminowe.
Jak blad zaworka jest, to siedzi blad jego dotyczace na stale.
fazy2, A masz gaz i jest sporadyczny, to masz odpowiedz Jest zle ustawiony i widac ze czasem jest na pograniczu mieszanki obogiej badz bogatej. Trzeba zlustrowac podczas jazdy korekty krotko i dlugoterminowe.
Jak blad zaworka jest, to siedzi blad jego dotyczace na stale.
Bo jest taka zaleznosc, ze jesli sterownik na LPG pojdzie z korekta w jakas strone, to na benzynie nie wroci do normalnosci. Moze byc padnieta lambda, ktora na gazie duzo szybciej ukazuje swoje braki. Korekty trzeba sprawdzic na zywo i potem zastanawiac sie co jest przyczyna.
A możecie mi powiedzieć gdzie jest ten czujnik ciśnienia wspomagania F88. Bo wczoraj mi zaczęły falować obroty w okolicach 1400-1500 na światłach potem przestały.
Komentarz